Monday, February 15, 2010

audy kuhh..

haha. audyy,,
tadie.. aku bace blog kao..
ntah nape.. aku rase sebak sangat..
ntah nape.. aku rse parut nie bdarah balekk..
aku musykill jugakk..
tibe2. mate aku brair.pipi aku basah. hati aku perit.
knape ek? tibe2 tdie.
aku terdetik nk tgk evrything yg ade kaitan ngan kao.
hmm..mungken, aku sedih tgk kao sedih,
mungken, aku harapkan persahabatan kte yg dulu
mungken, aku sedih tgk kao kne hadapi semua ini sorg2.

aku igt lagih. 25062009.
hari jadi ku. kao datang. :) aku suka.
hehe :)) tiba2..
kao tanye.. wawa, aku nombor brpe dlm atie kao?
maaf sgt2 audy. aku minx maaf.
sbb aku tak beri jawapan yg jujur ikhlas dari hati aku.
maafkan aku kerna berbohong tnpe ku sedari.
maaf.............
kao tau, jawapan sbnr aku. same cm jwpn kao arituh.
cme, aku takot. takot dipandang serong sbagai seorang yg lupe kawan.
tpie. kini. hnye aku yg dilupakan.
tpie. takpe.. itu tidak penting.
persoalan di hati ku, hnyelahh..
kini, masehkahh jawapan itu tetap same ?


No comments:

Post a Comment